Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2011 20:27 - Тъжна държава
Автор: romandi Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2898 Коментари: 6 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Всеки ден, отваряйки електронната си поща, намирам писмо от PR-а на „Шоуто на Иван и Андрей”. Писмото ме призовава да гледам "великото" предаване, като надлежно ме уведомява кой ще гостува на двамата скункса и колко бих пропуснал, ако не гледам шоуто...

Признавам, хвърлям по едно око - не всяка вечер, но хвърлям, за да мога да си съставя някакво мнение. И съм отчаян. Ако това е шоу, аз трамвай да стана... Напомня лош вариант на „Шоуто на Слави”, предаване, което също недолюбвам.

Оставам с впечатление, че в тази държава хората, които се канят в подобни формати, са все едни и същи - предимно фолк певици - силиконки, измислени "светски" личности (сякаш в селската ни държава може да има светско общество), разни маргинални, отдавна залезли на Запад звезди, изперкали гадатели и магьосници, политици, отлъчени от голямата трапеза... Нито веднъж не попаднах на някой наистина стойностен човек, от който мога да науча нещо любопитно, ценно и мъдро.

Явно това са героите на нашето време - ерзаци, фалшиви хора, мъртви души... Те ме карат да повръщам всичко погълнато през деня, за да може мозъкът ми да се насити на хляб и зрелища. Постепенно и неусетно да затъпея дотолкова, че да започне да не ми пука в каква действителност живея. И да спра да си задавам въпроса – само на мен ли ми се струва, че нищо в тази държава няма да се оправи скоро.
 


Тагове:   държава,   тъжна,


Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lisa19 - Брей!
27.08.2011 21:07
Хората в тази държава взеха да се усещат или поне така си мисля. Сега, да ти кажа: аз не ги гледам тези шоута. Ами да. С нищо не ми правят живота по-добър ама с нищо. Така, че смени канала. То, не че като смениш канала има нещо по-разумно, но пък може да четеш някоя хубава книга. Може и от интернет. Аз напоследък доста прочетох. Много си падам по криминалета, както и напоследък особено модерните четива като конспирациите на Ладлъм. Иначе напоследък все си мисля, че позабравихме природата. Иди в блога на стела50 мисля беше. Прекъснахме ние тази връзка,затова е време отново да се върнем към нея. С хората, с песните, с удоволствие от гледката на поляни и гори. Това при всички положения ще те накара да си мислиш други неща. Приятна вечер }}}
цитирай
2. delsoho - Така е.
27.08.2011 21:12
Нещо много чалгаджийски го даваме. Всичко ни е по този начин.
цитирай
3. romandi - Хората в тази държава взеха да се ...
27.08.2011 21:29
lisa19 написа:
Хората в тази държава взеха да се усещат или поне така си мисля. Сега, да ти кажа: аз не ги гледам тези шоута. Ами да. С нищо не ми правят живота по-добър ама с нищо. Така, че смени канала. То, не че като смениш канала има нещо по-разумно, но пък може да четеш някоя хубава книга. Може и от интернет. Аз напоследък доста прочетох. Много си падам по криминалета, както и напоследък особено модерните четива като конспирациите на Ладлъм. Иначе напоследък все си мисля, че позабравихме природата. Иди в блога на стела50 мисля беше. Прекъснахме ние тази връзка,затова е време отново да се върнем към нея. С хората, с песните, с удоволствие от гледката на поляни и гори. Това при всички положения ще те накара да си мислиш други неща. Приятна вечер }}}

Явно ще трябва да се ориентираме към други неща. Телевизията не помага особено. Едно шоу да не могат да направят. Природата наистина привлича. Сигурно ще потърся спасение точно по този начин. И на теб приятна вечер!
цитирай
4. romandi - Нещо много чалгаджийски го даваме. ...
27.08.2011 21:30
delsoho написа:
Нещо много чалгаджийски го даваме. Всичко ни е по този начин.

Иска ми се да кажа почти всичко. Поне надежда да има.
цитирай
5. анонимен - "Нито веднъж не попаднах на ...
29.08.2011 15:40
"Нито веднъж не попаднах на някой наистина стойностен човек" - защо си спрял до тук? Стойностен човек като кой? Посочи име? Защо ми се струва, че просто си търсиш повод да се оплачеш за още нещо? Като искаш да научиш нещо за тази цел има телевизии като National Geographic и Discovery! "Ако това е шоу, аз трамвай да стана" - ами може би си трамвай тогава, защото „Шоуто на Иван и Андрей” и „Шоуто на Слави” са почти пълни копия световно известни шоута като "Шоуто на Дейвид Летерман" например - там се канят същите типажи като описаните от теб по-горе, които забавляват цялата американска нация.
цитирай
6. mariniki - тъжно е...
10.10.2012 22:16
наистина..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: romandi
Категория: Други
Прочетен: 23948
Постинги: 4
Коментари: 10
Гласове: 255
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031